Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit , van Laurien Petri - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit , van Laurien Petri - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: laurien

Blijf op de hoogte en volg Laurien

01 Januari 2010 | ,

Na een geweldige tijd in Dublin is het is nu echt bijna zo ver, want morgen vertrek ik naar Nepal! De laatse week is druk geweest met de laatste voorbereidingen, laatste vacinaties, afschijd nemen en ook nog mijn seminar reunie. Maar nu ben ik er echt klaar voor! Het project is geregeld, mijn vacinaties zijn gedaan, hopelijk alle onmisbare dingen ingekocht en mijn tas is bijna gepak.
Zoals de meeste al weten ga ik werken op een school in het dorpje Sankhu. Dit is een dorpje een uurtje van Kathmandu. Hier verblijf ik door de weeks met 2 andere vrijwilligers. In de weekenden ga ik naar Kathmandu, waar meerdere vrijwilligers zitten.
Ik vertrek dus morgen om half 4 vanaf schiphol. Na een lange reis met 2 keer overstappen kom ik aan op Kathmandu. Daar aangekomen wordt ik opgehaald door mensen van de organisatie en naar het hotel gebracht waar we de eerste dagen verblijven voor de introductie. Daarna reizen we met de groep(22 vrijwilligers) af naar Chitwan en daarna naar Pokhara. Na deze 10 daagse introductie begint het project.
Ik heb er heel erg zin in, al hoewel ik nog niet echt besef dat ik over 2 dagen in Nepal zit!
Ik hoop deze de komende tijd wat beter bij te houden dan in voorheen...
Nog allemaal een gelukkig nieuw jaar en tot over 4 maanden!

  • 01 Januari 2010 - 19:52

    Antje& Tess:

    Lieve Laurien,

    fijne reis en heel veel geluk, plezier en alles wat je nodig hebt!

    Jammer dat we elkaar niet meer konden zien!!

    Gelukkig nieuwjaar!!!!
    xxx
    Tess en Antje

  • 01 Januari 2010 - 22:22

    Millly:

    Spannend joh Laurien! Wel super gaaf dat je dit gaat doen! Goede reis morgen en heeeel veel plezier daar!
    Xx
    ps: Jammer dat ik je niet meer heb gezien na dat je in Dublin bent geweest :(

  • 01 Januari 2010 - 23:35

    Sam:

    Laurientje! Je hebt je site bijgewerkt joepie! Ik ga je weer volgen:D binnenkort kan je ook mij gaan volgen zover dat mogelijk is haha veeeel succes en een goede vlucht! X!

  • 02 Januari 2010 - 16:41

    Floortje:

    Heel veel plezier!!
    Gaaf dat je dit doet!

    x

  • 02 Januari 2010 - 20:48

    Elsje:

    Laurientje!

    Ik voel me vereerd dat je tijd had voor Berbel en mij, heel veel plezier! En hou je site bij hè!

    kusje

  • 03 Januari 2010 - 20:20

    Je Moeder:

    inmiddels weten we dat je goed aangekomen bent en zijn zeer benieuwd naar je eerste ervaringen!
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurien

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 16276

Voorgaande reizen:

16 December 2014 - 05 Maart 2015

Azie

02 Januari 2010 - 30 Mei 2010

Nepal

03 September 2009 - 03 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: